A Google hirdetés polírozása

hirdetési beállítások

Érdemes bővítményeket is alkalmazni a Google hirdetésekben, melyek olyan részlet információkkal csigázzák fel a felhasználókat, melyek miatt tovább kattintanak a Google hirdetésre. Ezáltal pedig több százalékkal is tudjuk növelni a hirdetések átkattintási arányát. Bővítmények lehetnek a hívásra szolgáló gombok, a webhely adott részeire mutató linkek, a helyadatok, és a további szövegek. Ezek a bővítmények csak akkor fognak megjelenni, amikor a Google úgy ítéli meg, hogy ez valóban növelheti a teljesítményt, valamint a hirdetési pozíció is kellően magas a megjelenítésükhöz. A Google hirdetés további fontos eszköze lehet a kulcsszóillesztés.

Itt nemcsak a releváns kulcsszavak megtalálása a fontos, hanem a kulcsszóegyezési típus is. Itt ismerhetjük fel, hogy kulcsszavainknak mennyire kell megfelelnie a felhasználó keresési lekérdezéseivel ahhoz, hogy hirdetésünk részt vegyen a rangsorolásban, az aukcióban. Lehet általános egyezést használni, ezáltal szélesebb körben jeleníthetjük meg a Google hirdetéseinket, vagy a pontos egyezést, ami a konkrétabb eléréseket szolgálja.

Érdemes megjegyezni, hogy a tapasztalatok alapján a pontosabb egyezéseket érdemes keresni. Tehát jobban járunk, ha szigorúbb szabályokat alkalmazunk, és több kulcsszó kifejezést pontosítunk. A Google hirdetés során fontos továbbá a kizáró kulcsszavakra is kellő figyelmet fordítani. Érdemes kizárni bizonyos kifejezéseket is a kampányunkból, ezáltal csak és kizárólag a releváns kulcsszavakra fog megjelenni hirdetésünk.

További részletekért érdemes felkeresni a marketingkalkulator.hu oldalát, ahol szakmai segítség mellett tudunk professzionális Google hirdetés szintet elérni!

Ajánlott cikkek